Deze website is deel van www.bruggelokaal.be.

1 jan 2022 Nieuwjaarswensen van de voorzitter

Nieuwjaarswensen van de voorzitter

Hallo mijn beste Chaverleden

Het is voorbij, dat stresserend jaar 2021. Niet kunnen spelen in het lokaal, dan maar de BBO toer op, waar toevallig of niet verschrikkelijke verdelingen present waren. Enige durf werd meestal beloond maar ook dikwijls afgestraft. Ik denk dat er in heel wat kamers deftig luid gereageerd werd op sommige acties ondernomen door de tegenspelers, de partner of het spel. We konden ons laten gaan, we hoefden ons niet in te houden, de medespelers konden het niet horen of zien. Een heerlijke uitlaatklep.

De jojo corona maatregelen maakten het er niet eenvoudiger op. Is bridge een sport, een caféspel, een event, cultuur, moet de burgemeester ingeschakeld worden, mogen we wel van tafel wisselen, moet het mondmasker op, wat moet allemaal behandeld worden met gel, wat zegt de VBL, wat zegt de BBF? Geen mens die er nog aan uit geraakt.

We geven het niet op, ooit zullen we wel weer als vroeger kunnen spelen en leuke anekdotes ophalen uit deze virus periode.

Ik wil graag alle leden bedanken om toch te blijven spelen of de club te steunen op diverse manieren, niettegenstaande perikelen en soms ergernissen van allerlei aard. Het bestuur zal zich blijven inspannen en naar oplossingen zoeken om de Chaver bridge avonden in rust en sereniteit, in een aangename sfeer zonder misnoegen of irritatie te laten verlopen.

Ik wens jullie allemaal een vooral gezond, succesvol en liefdevol 2022.

Roos