Deze website is deel van www.bruggelokaal.be.

Woensdag 27 mei 2020

Naam van het tornooi: wordt via de website meegedeeld

Aanvang 19h30 stipt.

Vooraf aanmelden per email voor 16h00 ( zie onder "voorwaarden" voor de details.

Door in het zoek-venster RBBF in te geven krijg je een beperkte selectie en zal je het tornooi wel zien.

Link naar de voorlopige inschrijvingslijst - nog niet actief

Deze lijst wordt enkel ter informatie gegeven. Ze wordt niet automatisch aangepast. Het kan zijn dat de aanmeldingen van het laatste uur er niet op staan.

Do. 21 mei - Commentaar van de voorzitter

Hallo iedereen

Gisterenavond was het zover: ons clubtornooi op BBO, dat voortaan elke woensdag avond zal doorgaan om 19h30 ging van start.

We speelden met 16 dappere bridgers die de instructies van Pierre Gryp nauwkeurig gevolgd hadden en dan ook een gezellige, probleemloze avond doorgemaakt hebben. Er waren 28 spellen voorzien, de drive was om 23h30 afgewerkt en onmiddellijk was er een uitslag. Iedereen had ruim de tijd om na te denken, uiteraard niet te lang, om het board te spelen. De klok is wel onverbiddelijk, als de tijd om is, die voor deze ronde voorzien is, gaan de boeken toe en start de volgende ronde. De klok is ook heel toegeeflijk, je krijgt 8 minuten per spel.

De uitslag staat op de website van de Chaver.

Als je uitgebreid wil weten wat je uitgespookt hebt, ga je naar de site van de BBO. Je logt in, drukt onderaan op historie, je zoekt het tornooi dat je gespeeld hebt, je drukt op resultaten, dan op show boards en je krijgt je uitslag van je spellen. Als je hier dan op “movie”,  drukt krijg je de kaartverdeling. Als je op “Traveller” drukt, alle resultaten van dit spel.

Het lijkt allemaal wat veel, maar we komen er wel. Bridgers zijn toch gekend als volharders of niet?

Graag wil ik jullie uitnodigen om de volgende woensdagen om 19h30 ook mee te doen, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Laat jullie dus niet afschrikken, volg de instructies en jullie beleven een fijne bridgeavond. Het enige wat we moeten missen zijn de gesprekken aan de bar, maar ja dat komt wel later. Jullie vinden alle gegevens op de site van de Chaver.

Een hele, hele dikke merci aan Jean-Raph de Caluwé, Pierre Demandt en Pierre Gryp, onze persoonlijke verzorgers die ons op weg geholpen hebben om het clubtornooi op deze manier op te starten. 👏👏👏👏👏👏

Prettig, zonnig Hemelvaart weekend.

Roos

Woensdag 20 mei 2020

Naam van het tornooi: RBBF_TD26 #4482 Pairs Chaver 20mei2020

Bedankt aan alle deelnemers.
Volgende keer proberen we de uitslag in de conventionele vorm in % te krijgen.

De uitslag door op deze link te klikken

Je kan alle details van de uitslag zien door in te loggen en via History naar het tornooi te gaan.

Aanvang 19h30 stipt.

Vooraf aanmelden per email voor 16h00 ( zie onder "voorwaarden" voor de details.

Link naar de voorlopige inschrijvingslijst

Deze lijst wordt enkel terinformatie gegeven. Ze wordt niet automatisch aangepast. Het kan zijn dat de aanmeldingen van het laatste uur er niet op staan.